2011. szeptember 7., szerda

A komód új élete


Hetek óta tervezem az ezeréves (de legalább 6) bugyiskomódunk (kis mértékű) átalakítását, de a sors csak most vetette elém a megfelelő alapanyagot.


A várható költözés új bútorokat vetít előre, úgyhogy a most közösen használt komód átmegy gyermektulajdonba, amióta pedig ezt tudom, mindenképpen a kisasszony képére szeretném szabni a szekrénykét.

Kicsiház után szabadon én is kisautókra/vonatokra szerettem volna cserélni a fogantyúkat, de én mindenképpen fából készült játékot szerettem volna. Az persze nálunk nem úgy van, hogy megkérem Zsankát, adjon már nekem hat vonatot, és ő odaadja, úgyhogy vennem kellett volna újakat. Nos, fa kisautókat nem lehet kapni, ha mégis, darabja legalább 1000 forint, így csak a gombcsere 6000 forint lett volna, a szekrény meg 3000-be került, ha jól rémlik. (Ikeás, persze.) Aztán eszembe jutottak Kisvakondék, szintén fából, de ezek is 1000 forint fölött vannak. Projekt ugrott, egészen máig.



Ma teljesen véletlenül bementünk egy játékboltba (nem szoktunk, nagyon rossz üzlet az egy gyerekkel), és csodák csodájára megtaláltam őket. Ezek itt valójában nyomdák (250 ft/db), de én fogtam, és építési ragasztóval összeragasztottam őket. Az eredeti gombokat lecsavaroztam a szekrényről, ezeket megfúrtam, és becsavartam.




Azóta Zsanka intenzíven ki akarja utálni belőle a bugyijaimat, pedig nekem még nincs új fiókom.

ps. A nyomdákat a régi gombokra ragasztottuk, így azok sem vesztek kárba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése