2011. október 24., hétfő

Madáretető vécépapír-gurigából


Minden ősszel, amint kicsit hidegebb lesz, etetni akarom a madarakat, pedig nem is szeretem őket különösebben. Most az új házzal új meggyfánk is lett, két kis cinegével.


A beköltözésünk után mutatkoztak be, nagyon édesek, kékek-sárgák, szebbek egy verébnél is, úgyhogy idén is nekiláttunk etetőt gyártani. Először magokból akartam koszorút, de kétszer álltunk neki, a recept szerint zselatinnal, de persze nem állt össze.

Ez lett volna...

...de nem állt össze

Majdnem feladtuk, mikor az inspiraciok.hu-n megtaláltam ezt. Ott mogyoróvajat ajánl a leírás, de a kommentekben írta valaki a zsírt (hogy is felejthettem el!). Ennél egyszerűbb megoldás szerintem nincs. 3 perc alatt lett kész.

Alapanyagok
 
Ez kicsit gusztustalan

Panírozva már jobb


Aztán kitettük az etetőt a fára, a cinegék (a hálátlanok!) meg eltűntek. Gyanús volt, hogy a macska nem tetszik nekik, de ő meg nincs kint folyamatosan, úgyhogy nem teljesen értettem.


A madarak nem szeretik

Szerencsére kiderült, hogy nem a cicus a baj, valószínűleg nem volt még elég hideg, mert tegnap végre megjelentek, csipegettek, hancúroztak kicsit a fán, aztán elröppentek. De még a gyerek is látta őket!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése