2013. december 20., péntek

Pinduri mézeskalács házikó papírból


Csomagolásra, karácsonyfadísznek vagy csak úgy - íme a kicsi házikók mézeskalács változatban.

Ahogy a mini városnál már említettem, természetesen nem bírtam ki, hogy mindegyik házikó szabásmintáját le ne vegyem, és ne gyártsak belőle további vityillókat. A karácsony tiszteletére ezek mézeskalácsra (akarnak) hasonlítani, barna, közepesen kemény kartonból vágtam ki őket, majd összeragasztottam. 3D festékkel akartam kidíszíteni, de túl drága volt, úgyhogy az itthon található textilfestéket használtam hozzá, ami hőre szintén dagad, de nem is hajszárítóztam, így is jónak találtam.

Az egyik a sógornőmé.

Paintben készítettem egy fantasztikus sablont, tetszőleges méretben nyomtatható vagy másolható. A téglalap értelemszerűen a tető, a másik a ház.  

A grafikus jó mélyen elveszett bennem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése