2012. január 6., péntek

Narancstorta


A december születés- és névnapfronton meglehetősen sűrű a családban, úgyhogy ki se látszottunk a tortákból. Az egyik egy narancstorta lett, aminek a díszítésével akadtak gondjaink.


A recept az egyik kedvencem variációja, ez egy lime-torta eredetileg, a Nők Lapja konyhában volt. A citruslevet össze kell keverni ricottával, zselatinnal, és vajjal összekevert zúzott kekszalapra (8 dkg vaj egy zacsi keksz) tenni. Én ezt most úgy variáltam, hogy egy narancs húsát beleturmixoltam mascarponéba, a kekszbe pedig kakaósat és simát is tettem. Kis fahéj, szegfűszeg, hogy télies legyen.

A baj a díszítéssel kezdődött, nem tudom, miért gondoljuk, hogy csak karikára vagy gerezdre vágott naranccsal lehet egy tortát elkészíteni, de mást én nem nagyon találtam. Úgyhogy gyúrtunk a masszából kis golyókat, és reszelt és csíkozott narancshéjjal dekoráltuk. Fincsi lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése