2012. július 21., szombat

Csillámos mikrofon


A négyéves lányok, ha épp nem hercegnők, akkor modellek vagy énekesnők. Enyém utóbbi, hiába akarom agysebésznek küldeni.


Ráadásul teszi-veszi magát, melltartót követel a fürdőbugyihoz, és kifesteti a körmét az apjával, ha én nemet mondok. A fürdőszobai fellépőre állva énekel valami dallamtalan, értelmetlen dolgot egy tekercs csomagolópapírba, mintha mikrofon lenne. Mi lehetne a legjobb szülinapi ajándék egy ilyen négyévesnek, mint egy rózsaszín, csillámos mikrofon.

Előszedtem egy régi mikrofont (kareoke mikrofon néven fut, azt hiszem), meg a fújós festékeimet. A kábelt levágtam, a mikrofon fejét lilára fújtam, az alját rózsaszínre, és még száradás előtt alaposan megszórtam csillámporral. Azóta ezt énekli bele, félig lehunyt szemmel, teljes átéléssel: "Az életembe lééptééél..." Hogy honnan szed ilyeneket?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése