2012. június 16., szombat

Vázát dekortapasszal


Nem szoktam túlbonyolítani a dolgokat, de azt hiszem, ennél a technikánál tényleg nem létezik egyszerűbb.


Bemutatom új barátaimat, a vasitépeket. (washi tape avagy dekortapasz vagy öntapadós dekorációs szalag) Szerintem színes tixók, japán találmány, meneküljön előlük, aki barkácsolni szeret!


Én magam első körben úgy 15 ezer forint értékben akartam washi tape-et vásárolni, anyagi lehetőségeim felmérése után maradt ez a néhány darab. A pöttyöcskék irodai segédeszközök, Markierungspunkte (jelölőpöttyök) a becsületes neve.

Fogtam pár kis üvegcsét, olajbogyósat, régi mécsestartót, aztán ragasztottam. Ezt nem is részletezem tovább, nincs mit. Ennyi, kész. Imádom!


A bogyókat előbb meg kell enni.

Ennyire egyszerű.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése