2013. március 18., hétfő

Tavaszi papírpillangók



Mikor a festővászonra készítettük a pillangókat, többet is gyártottunk. Ezeket színes papírból.



Töltöttem le a netről (már sajnos nem emlékszem, honnan) egy sablont, azt kivágtuk, aztán egymásra tettük a színes papírokat, és egyszerre több pillét is kivágtunk. Miután kivágtuk őket, előkaptuk a százforintos-boltban (ma már egyeurós, azt hiszem) vásárolt mini csipeszeket, és ráragasztottuk a pillangókat. Aztán leakasztottam szegről a kamrában telelő barkáimat (ha jól emlékszem, ez lesz a negyedik évaduk), és rácsipeszeltük a pillangókat az ágakra.




Ennek több hete, tavasz sehol, úgyhogy ma a tojásokat is ráaggatjuk. Hátha legalább a nyuszi nem felejt el megjönni.

Ez volt az alap.

2 megjegyzés:

  1. Kérlek, nézz be a blogomra, egy díjat szeretnék neked továbbadni.

    http://kezugyessegdolga.blogspot.hu/2013/04/bibibiiii-dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Küldtem Neked egy díjat, mert szeretem a munkáidat! Kérlek lépj át a blogomba, hogy lásd... További sok szép alkotást! :)

    Üdv: Noraletta

    VálaszTörlés