2013. augusztus 15., csütörtök

Festett házszám


Két évvel ezelőtt költöztünk, azóta akartam lefesteni a házszámtáblát. Végülis jobb későn, mint...


Michael Powell nevét a keresztszemes hímzők biztosan ismerik, én imádom a képeit, ezeket az ákombákom kis házakat, városokat. Azóta, két éve ilyenre szeretném festeni a táblát. Ez egy 19x21 cm-es pléh tábla, rajta volt a házszámunk és az utcánk régi neve. Még arra is gondoltam, visszaszerelem így, de miután nem sikerült kiderítenem, ki is volt Molnár László, inkább letettem erről.


Előtte


A legnagyobb feladat a csiszolás volt, mert régen még valami égetett festékkel dolgozhattak, nem ám mint ma, ez tartós volt. Miután szép felületet kaptam, lefújtam fekete lakkfestékkel, aztán a kis akrilfestékeimmel ráfestettem a házikókat és a házszámot. Sajnos először a vajszínű matt festék akadt a kezembe, soha többet nem használom, a magasfényű sokkal szebben terül. Felfúrtuk, és most remélem, hogy nem lopja le valaki a kerítésről. (A csengőnket simán elvitték.) Csak nincs sok 113-as házszám a környéken, nem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése