2010. november 11., csütörtök

Pöttyszoba a gyereknek

Kétéves kora körül a gyermek kinőtte a kiságyat, úgyhogy sürgős rendezkedésre volt szükség. Mivel elég sokat kell még mindig együtt aludni vele, a heverő szóba sem jöhetett, maradnia kellett a franciágynak. Úgyhogy átalakítottuk az egykori hálót gyerekszobává, mi meg végleg kiköltöztünk a konyhába. (Jó, az amerikai konyhás nappaliba. Aki ezt kitalálta...)







Kerestem a neten gyerekszobákat, amik nekem tetszettek. Festeni nem akartunk, meg drága is megvenni ennyi festéket, én meg már régóta ki akartam próbálni a falmatricát, vagy faltetoválást, vagy hogy hívják.



Úgyhogy felvettem a kapcsolatot, a faltetovalas.hu-val, ahol vannak fix minták is, de jó pénzért terveznek egyedit is. Mivel a pöttyökön sok mindent azért nem kell rajzolni, hatalmas Photoshop tudásommal beillesztgettem a pöttyöket a lefotózott falfelületünkre, aztán megszámoltam, melyik színből, melyik méretből mennyi pötty kell. Mivel Zsankának volt már egy, a szivárvány színeiből összeállított lámpája, maradtunk ezeknél.


Ezt faltetoválásék gyorsan és szépen ki is vágták, és küldték postán. A pontos összegre sajnos nem emlékszem, de 15 ezer forint körül volt.

Egy délutánt vett igénybe, amíg felragasztottuk a pöttyöket, nagy szakértelem nem kell hozzá.


  • lehúztuk a minta hátuljáról a fóliát
  • a mintát a helyére ragasztottuk
  • átmentünk rajta jó erősen egy kártyával, hogy ne maradjon gyűrődés, buborék alatta
  • lehúztuk a felső fóliát is


A színekre aztán rá is erősítettünk, lett halacskás lámpa, lufis kép, sárga függöny. Szerintem szép.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése