2010. november 29., hétfő

A világ legegyszerűbb ajtódísze


Hetek óta készülök elkészíteni az idei ajtódíszünket. Vettünk a Lidlben egy nagyszerű rénszarvasos lábtörlőt, ahhoz szerettem volna rénszarvasos díszt, de valahogy sehogy sem jött össze, semmi nem mutatott jól.

A nagy szenvedésben rábukkantam egy ősrégi kis pléhmikulásra, még anyukámtól kaptam. És végre megjött az ihlet.




Eredetileg fenyőkoszorúra szerettem volna felrakni, de az Oázis kertészetben 2500 forint volt egy ilyen. Pofátlanság ennyit elkérni valamiért, amit valójában szemétből raknak össze, ráadásul a bekerülési költsége összesen 300 forint, úgyhogy dühömben nem vettem meg.

Hozzávalók:

  • 1 darab pléhmikulás (vagy bármilyen más karácsonyi figura, tetszés szerint)
  • 1 darab gallykoszorú (290 Ft)
  • 2 méter szalag (560 Ft)
  • kevés drót és ragasztó

Elkészítés:

A szalagból masnit szerkesztettem, alul dróttal fogtam össze, hobbiragasztóval ragasztottam a koszorú tetejére. Könnyű bánni ezekkel az újfajta szalagokkal, mert drót van a szélében, úgyhogy simán lehet alakítani.

A Mikulást is dróttal rögzítettem, aztán az egészet felakasztottam az ajóra egy szegre. Tetszés szerint kiegészíthető még mindenféle csicsákkal, tobozokkal, termésekkel, gallyakkal, műhóval, de én az "egyszerű de nagyszerű" híve vagyok. Az egész nem tartott tovább 15 percnél.



Welcome Mikulás!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése