2012. június 15., péntek

Cuki bagoly keretben


Ezennel behódoltam az évek óta tomboló cukibagoly-láznak, és hagytam, hogy hozzánk is beköltözzön egy huhogós. Szerencsére éjszaka (is) csendben van.



Az igazság az, hogy annyira megtetszett ez a hímzőkeretes keretezési technika, hogy rágugliztam, és dobott hasonló találatokat. Ezért aztán előkaptam a filceimet, rajzoltam (!én), vagdostam, varrtam, és ez lett az eredménye.

Cukinak cuki, bagolynak bagoly, felkerült a (nagy) gyermek falára. Most úgy tűnik, sorozatgyártás lesz a vége.

Bagoly darabokban
A vasalóm fog.
Kb. egyforma öltések
Cukisági faktor fokozása láncöltéssel
Beragasztottam.
Álmos, mint én

3 megjegyzés:

  1. De tündéri :) Hogy teszitek fel a falra? Csak felakasztjátok, vagy kerül rá valamilyen kampó is?

    VálaszTörlés
  2. Ídes Rúzsám, köszönjük. :)

    Boldogság vár, egyszerűen ráakasztottam egy kis szegre. Tök könnyű, pereme is van, úgyhogy nem kell vacakolni a kampóval sem.

    VálaszTörlés