2012. június 7., csütörtök

Kép hímzőkeretből


Folyamatos képparában szenvedek, amióta költöztünk. A kis lakásban már nem fértek el a képeim, az újban meg üresek a falak. Fillérekből igyekszem segíteni magamon.


Nem vagyok ugyanis egyszerű eset (ebben sem). A posztereket, reprodukciókat nem szeretem, férjemmel pedig közelharcot kell vívnom, hogy ne kereteztesse be a kirakósokat. Az eredeti képek (festmények, grafikák, stb.) drágák, de most még a lenyomatok is megterhelést jelentenének. Úgyhogy magamra vagyok utalva, ami rajztehetségemet tekintve elég szomorú.

Ezért örültem nagyon ennek az ötletnek, mert hímzőkeret volt itthon, maradék anyag is, úgyhogy legalább egy falat letudtam.

A dolog rettentő egyszerű. Az anyagot a keretbe szorítottam, aztán körbevágtam. Az eredeti leírás szerint bele kéne ragasztani, de én nem tettem, hátha jó lesz még az a keret hímezni. Vagy kicserélni benne az anyagot. Feltettem a falra.

Az lenne az igazi, ha lenne még vagy tíz darab, különböző méretű keretem, de ennyi volt. Azért ez is több a semminél.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése