2012. október 31., szerda

A Mikulás sapkája


Mert ami cuki, az cuki. Welcome Mikulás!


Eme ötlet a netről való (nem saját fejlesztés), és mikor megláttam, már tudtam, hogy nem tudok neki ellenállni. Sajnos karácsony nem éppen az eperszezonra esik, úgyhogy gondoltam, ünnepek előtt fogok rohangálni eper után. (Húsvét előtt állandóan fehér tojást keresek, de azt se találok akkor sehol.) Úgyhogy amikor megláttam a Lidlben az epret, gyorsan vettem egy dobozzal. Ha karácsony van, ha nincs.

Az alap egyszerű csokis piskóta, rajta mascarponés-tejszínhabos-porcukros krém. Ezt nem is részletezem, olyan egyszerű. A tésztát viszonylag magasra sütöttem, pogácsaszaggatóval kiszaggattam, és habzsákkal nyomtam rá a krémet. Az epernek talpat vágtam, úgy ültettem a tetejére.


Aprócskát ferde.

Minitorta.

Ez a maradék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése