2012. november 8., csütörtök

Hűtőmágnes-tolltartó


Mióta gyerekeim vannak, mindent elfelejtek. Remélem, ez csak azért van, mert túl sok dologra figyelek egyszerre, és nem a terhességek alatt vesztettem el agysejtjeim nagy részét. Inkább kiírom a hűtőre, ami fontos. Már ha épp találok a közelben tollat.


Ez az érzés amúgy azért rettenetes, mert régebben tényleg és komolyan emlékeztem mindenre. Ha a férjem a szürke pulcsiját kereste, simán tudtam, hova tette. Ma már általában a saját cipőmet sem találom meg, ami szörnyen kellemetlen. A névnapokról, szülinapokról is lemondtam már, és mivel még a sajátomról is elfeledkezem, nem is sértődöm meg, ha nem köszöntenek fel. Elfelejtem befizetni az ebédpénzt az oviban, és elfelejtem kivenni a csirkét a mélyhűtőből, ezért aztán soha nem készül el.

A fontosabb határidők betartása érdekében minden hónapban nyomtatok egy naptárt, kiteszem a hűtőre, és jó előre, jó vastagon, jó élénk színnel beleírok. Hátha. Ez többé-kevésbé beválik, már ha találok tollat a közelben.

Először mágneses tollról álmodtam, de a kis fémdobozka még jobb ötletnek tűnt. Kicsit sokáig tartott, amíg eljutottam mágnesért a hobbiboltba (és nem felejtettem el), de végre kész van. A dobozka a közeli egyeurós (!) boltból származik, a mágnest ráragasztottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése