2013. január 2., szerda

Babaház-könyvespolc


Babaház Barbie-knak, polc könyveknek, kinek mi tetszik.


Karácsony előtt öt nappal Zs. végül benyögte, hogy a rendkívül ízléses sellőbarbie és lila nyihogó ló mellett álmai netovábbja egy Ken-ház. Igen, nem babaház, nem Barbie-ház, hanem Ken-ház, az ide vonatkozó animációs utalást lásd a Toy Story 3. részében. Gyorsan feltúrtam a netet, hátha találok valami megfelelőt (olcsót). Arra a végeredményre jutottam, hogy az új házak rohadt drágák, a régiek bénák, és amúgy is csak porfogó darab műanyag, ami a sarokban végzi két héten belül.

Úgyhogy nagyszerű feladattal láttam el a zseniális autodidakta asztalost (apát): építsen gyorsan egy babaházat, fenyőből, ami később - ha megunják a lányok - könyvepolcként funkcionálhat. Mivel Zs. szobájában lakkozott fenyő bútorok vannak, ezt is csak lakkozzuk, a hátlapját majd én papírokkal beragasztgatom, hogy elkülönüljenek a szobák.

Apa tervezett, mért, vágott, fúrt, csavarozott, lakkozott, én ragasztottam, és ilyen lett a végeredmény. Zs. imádja, és hiába írtuk rá Grépa nevét is, két méternél közelebb nem engedi hozzá.


Tündérbarbie először ült itt egy kicsit...

...aztán átment tévézni a nappaliba a kanapéra.

A verda a ház előtt parkol, garázs sajnos nincs.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése