2013. február 8., péntek

Jó jelmez a lójelmez



Mivel Zsanka lovagol, egyértelmű volt idén a jelmez-kérdés. Mi más lenne, mint ló (igen, ló, nem lovas).


A terv az volt, hogy szerzek egy barna vagy fekete kapucnis pólót (mindenképp póló kellett, a pulcsi túl meleg az oviban ugráláshoz), és veszek sörénynek és faroknak egy kevés műszőrmét, olyat, amilyen minden téli kabát kapucniján van. Na, ebből persze az lett, hogy megfelelő pólót sehol nem találtam, műszőrt pedig nem lehet kapni (szólnátok, ha ti tudtok róla?)

Nekiláttam tehát életem első kapucnis pólóját megvarrni. Ezt nem részletezem, nálam sokkal jobb varrónők is blogolnak, legyen elég annyi, hogy Zsanka Barbie-jainak ruháját szoktam elővenni, és arról lekoppintani a szabásmintát, persze felnagyítva. (Lassan most már vennem kell egy Burdát, van még olyan?) A lószőr pedig egy színházi  ismerőstől származik, összesen ennyit kaptunk, amennyit a képeken láttok, több maradék ott sem volt, pedig még a kezére-lábára is varrtam volna valami kis szőrt.

Mindenesetre kényelmes és határozottan felismerhető. Nyihaha.

(Persze tegnapelőtt benyögte, hogy ha lehet, inkább téltündér lenne, de úgy tettem, mintha süket lennék.)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése