2010. december 26., vasárnap

Örök karácsonyfa


Ígérem, idén ez az utolsó karácsonyi bejegyzés, és holnap nekilátok a szilveszteri cuccoknak. Az alábbi kis fa azokra a napokra készült, amikor az igazi fa még nem áll, de már karácsonyi hangulatot szeretnék.



Hozzávalók:
  • kúp alakú hungarocell vagy oázis (500 Ft)
  • egy gombóc fonal (470 Ft)
  • göngy, csillag
  • ragsztó(pisztoly)
Elkészítés:

Mivel nem kaptam kúp alakú oázist, hasábot vettem, de késsel pár pillanat alatt formára faragtam. Betekertem egy kis folpakkal, hogy ne morzsálódjon. Ezután elkezdtem fentről lefelé rátekerni a fonalat, és néhány helyen rögzítettem egy-egy csepp ragasztóval. Az alján néhány gombostűvel is megtűztem, hogy biztosan megálljon.

Dísznek ráragasztottam néhány gyöngyöt, a csúcsára pedig egy csillagot és egy kis csengőt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése