2011. február 14., hétfő

Farsangi jelmez az utolsó pillanatban - lányoknak


Azt hiszem, a mi bölcsinkben nagyon későn lesz a farsang (pénteken), már az összes unokatesónak, rokon-, ismerős-, szomszéd gyereknek volt. Mi három jelmezt is készítettünk, ez lett kész elsőként. A legszebb virágszál.


Hozzávalók:
  • művirág (én az IKEÁ-ban vettem, de aztán láttam a piacon is, kb. 600 Ft)
  • tüllszoknya (2000 Ft)
  • póló, harisnya


Elkészült Zsanka második tüllszoknyája is, ugyanúgy, ahogy az első. Azért nem volt jó a kék, mert a kisasszony Minnie egér szeretne lenni a farsangi bulin, pedig én próbálom jobb belátásra téríteni, de a Disney-istennel szemben tehetetlen vagyok. Szóval Minnie rózsaszín, és ha már ilyen szoknya kellett, ilyet virágokat vettem, hátha megtetszik neki ez a jelmez, és nem lesz egér. Tetszeni tetszik is neki, de azért csak Minnie szeretne lenni pénteken, úgyhogy a nagypapa már készíti az egérfüleket, de erről majd később.

A virágjelmezhez egy pink pólóra ráöltöttem a művirágokat, néhányat varrtam a szoknyára is. Fehér harisnya, és csattal még a hajába tűztünk néhány orchideát. A szoknyával együtt két óra alatt kész az egész.

Hozzátartozik az igazsághoz, hogy ennyi pénzért már kész ruhákat is lehet kapni, hála a sok kis dolgos kínai kéznek. De azok fele ennyire sem szépek!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése