2011. február 8., kedd

A valaha volt legjobb Valentin-napi ajándékom


Öt poszttal ezelőtt megfogadtam, hogy nincs több szerelmes cucc, mert már elegem van belőle. Erre megláttam a polcon a kedvenc képemet, és ez még mindenképpen kikívánkozik.


Az első ilyen kép száz évvel ezelőtt készült, persze akkor is az utolsó pillanatban jutott eszembe, hogy Valentin-napi meglepetés kellene. Akkoriban indult ez az oldal, amit biztosan ismertek: itt mindenki elkészítheti a saját South Park mását, választhat bőrszínt, hajszínt, ruhát, kiegészítőt, stb.

Minimális Photoshop tudásommal megnyújtottam a hátteret, összeretusáltam a két alakot, töltöttem le a netről egy macsekot, és kész is volt a meglepetés.

Azóta megszületett Zsanka, úgyhogy bővítettük a képet, és kicsit módosítottuk is. Mint látható, az én fejemről lekerült a korona, apáéról pedig a haj.



1 megjegyzés:

  1. :)

    (ezt meg kellett osztanom veled :D )

    Üdv.
    Boldogság vár
    www.boldogsag-var.blogspot.com

    VálaszTörlés