2011. február 10., csütörtök

Sakkszendvics


Hogyan lehet megmagyarázni egy két és fél évesnek, hogy a barna kenyér is legalább olyan finom, mint a fehér? (Amúgy a fehéret sem szereti igazán.) Hát így.

Ezt a szendvicset a legjobb (lenne) toastkenyérből elkészíteni, az ugyanis teljesen egyenletes. Én azért jobban szeretem a kicsit jobb minőségű kenyeret, arról nem is beszélve, hogy sem a gyerek, sem apa nem eszi meg, csak akkor, ha teljesen friss, és félkilója legalább 350 forintba kerül.

Hozzávalók: 
  • barna (fekete) és fehér kenyér
  • előre szeletelt sonka és sajt
  • koktélparadicsom

Elkészítés: 

A képen látható sakkszendvics tehát nem toastkenyérből készült, ezért aztán kicsit gacsiba is lett. Külön szeltem kockákra a kenyereket, a sonkát és a sajtot is. A koktélparadicsomokat karikákra vágtam, aztán összeállítottam a szendvicset.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése